Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/1/3/4/sparregymnasium.se/httpd.www/2017/wp-includes/pomo/plural-forms.php on line 210 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/1/3/4/sparregymnasium.se/httpd.www/2017/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2734 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/1/3/4/sparregymnasium.se/httpd.www/2017/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2738 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/1/3/4/sparregymnasium.se/httpd.www/2017/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3679 Personal – Sparre Gymnasium

Personal

Sparre Gymnasiums rektor heter Kee Tan. Kee är utbildad civilekonom, lärare och har studerat inom flyg- och resebranschen i Schweiz och komplementär medicin i Kina. Kee har flera års erfarenhet som rektor och lärare och har tidigare arbetat på flygbolag, som researrangör samt med utbildning inom den komplementära medicin.

Alla lärare på Sparre Gymnasium har breda kunskaper och relevanta erfarenheter för att göra din skolgång så bra som möjligt. Lärarna är engagerade och kommer att se till dig, var av dina behov och styrkor, samt vilja hjälpa dig att utvecklas. Tack vare våra duktiga lärare kan vi på Sparre Gymnasium erbjuda en utbildning av hög kvalitet med både lärorika och medryckande utmaningar.

Skolan erbjuder även elevstöd i form av läxhjälp och studiestöd. Skolan är med dig hela vägen genom din utbildning och kan inte upplysa nog om hur viktigt det är att be om hjälp. Vad behovet än må vara, tala med personalen så tar vi det därifrån.

Lärarna på Sparre tror på dig som elev och vi ser i första hand dina styrkor och arbetar utifrån dem. Som sagt, vi anser att en individanpassad utbildning stärker elever eftersom vi inte ser svagheter, vi ser utvecklingsområden.